MMA Community React to the ABSOLUTELY CRAZY BODY SLAM KNOCKOUT in Jordan Leavitt vs Matt Wiman,Dana

6 дец 2020
261 692 Приказа

-Buy MMA WORLD Merchandise
teechip.com/stores/mmaworld3

-Support us on Patreon!
www.patreon.com/mmaworld

-Follow us on Instagram
instagram.com/mmaworlddotcom

UFC ON ESPN 19 Results,
Source-twitter.com/UFCNews

rsworld.info/face/video/kpunrdunr6enop0.html
sptfy.com/4Mcz
*Intro music beatsbyNeVs - MMA World Intro
rsworld.info/face/video/np-qetKIuGiLn8g.html
*Outro music beatsbyNeVs - Rebel
rsworld.info/face/video/Znp6gKuUsI-qhKY.html
sptfy.com/8YlD

Коментара
  • really tire of your format you need to change music. or do something. thank you for the first-hand info. And happy 2021

    arimamueblesarimamueblesПре 22 дана
  • Dana Looks so different now compared to a couple of decades ago.

    Theo HuioiesinTheo HuioiesinПре 24 дана
  • I only subscribe to channels that show their numbers.

    DazedN7DazedN7Пре 27 дана
  • Can't decide if this dude has a heart of gold or is a cliche-acting supervillain. But honestly, given the disposition and mindset of most jiu jitsu practitioners, I'd bet he's just a disciplined, decent human being.

    Randy Rawding IIRandy Rawding IIПре месец
  • L. Smiles you’re eyebrows dude... r u serious

    Naz ZanNaz ZanПре месец
  • Young Obama in UFC.

    Jude ChimaJude ChimaПре месец
  • The last part of this video killed me! I died laughing.

    cncpyrocncpyroПре месец
  • Jordan leavitt reminds me of Ted Bundy

    YNGJUNIORYNGJUNIORПре месец
  • Jordan will slam KO you and then do your taxes.

    travis lamartravis lamarПре месец
  • This leaviit dude, looks like he stepped out of the chemistry lab, & on to the octagon.

    BoxingBoxingПре месец
  • OSP is past his prime!,,, When anybody can beat you, it’s time to hang them up.

    BoxingBoxingПре месец
  • You no you no you no 🤣basta

    David SenseiDavid SenseiПре месец
  • How do you get the early prelim and prelim audio?

    DamnkageDamnkageПре месец
  • Michael from the office if he was a ufc fighter lmao

    CellarDoorCellarDoorПре месец
  • Smh.. Wow this guys a bit too metro sexual to be fightin for the UFC. He's hurtin UFC's image by doin splits cause next he'll start doin tumbles an rolls or w/e they call those gymnastics moves. Definitely a bad look & Dana knows this. My gaydometers peakin off the charts w/ him, 🤣..

    R PR PПре месец
  • Actual question. Would smolkas brow job make him less likely to cut ✂️ 🤔

    clinton strampelclinton strampelПре месец
  • And I mean bc of his interview let alone that finish isn't why I said that. He just kinda seems crazy low key?

    alexander winninghamalexander winninghamПре месец
  • Was it just me or did Jordan l. Kinda gave me like a serial killer vibe lol

    alexander winninghamalexander winninghamПре месец
  • That slam is nothing compared to Rampage Jackson slamming Ricardo Arona in PrideFC.

    WindfishWindfishПре месец
  • Damn Jordan seems a LOVELY guy.

    DrStrange1000DrStrange1000Пре месец
  • Come on people if you can't relate its instantly not right to you guys. Dark age witch hunters mindset. This guy is awesome and your all explain it by saying he is off just because you don't have capacity to rap your mind around it. Your the serial killers here. The killers of intelligent life :D

    mads olsenmads olsenПре месец
  • I think his rigth hand did the most damage. Slamming someone with your fist against their spine will disable them instantly

    Ido971Ido971Пре месец
  • Great knockout, but the way dude was talking (Jordan Leavitt) was just strange. Idk. Anyways great knockout!!

    Joseph LytleJoseph LytleПре месец
  • Who is nicer,wonderboy,or super slam jordan!!💥💯

    Trevor JamesTrevor JamesПре месец
  • Jordan is a good guy. Push this guy.

    RockemRocket SanduskyRockemRocket SanduskyПре месец
  • Leavett vs Wonderboy

    Kevin JamiesonKevin JamiesonПре месец
  • That was the REAL ROCK BOTTOM! Lol

    John RomeroJohn RomeroПре месец
  • Same guy (Wiman) who gave us this beautiful KO 14 years ago: rsworld.info/face/video/nW2YeLZmp5mdbcg.html

    LuvzLuvzПре месец
  • Leavit is cool as fuk I like his personality very positive soul

    MrBobbit666MrBobbit666Пре месец
  • jordan leavitt seems like a real cool dude'

    john murrayjohn murrayПре месец
  • Covid is destroying people livelihoods Why not quarantine the sick and vulnerable and allow the healthy to live their lives

    JAY DEEJAY DEEПре месец
  • Are you guys on Rumble RSworld is a joke!

    JAY DEEJAY DEEПре месец
  • When is it good to pull guard in a mma fight?... i would say almost never

    d kd kПре месец
  • Jordan carlton leavitt💯😂

    Orozco FamilyOrozco FamilyПре месец
  • The funniest Shit of my life

    Damien DetroitDamien DetroitПре месец
  • How do you get into the ufc when you never Knocked anyone out?

    Trevor JillsonTrevor JillsonПре месец
    • Submissions

      MrSurprise 22MrSurprise 22Пре месец
  • That weather report guy hit him with the earth

    Vang96Vang96Пре месец
  • Never knew dude had a genius IQ. ha What a legit, cool dude as a fighter myself (just the ammys, 5-4) I feel your compassion and heart, never expected you, as a fighter, again, to be so articulate and absolutely well spoken!!! Good job dude, you belong behind a computer, sound like mark zuckerberg. lol

    sawed offsawed offПре месец
  • I REALY REALLY REALLLY APPRECIATE THIS CHANEL AND VIDEOS! Good info always with the cherry 🍒 at the end to top it of....... AWESOMENESS THANKS 🙏

    R JimenezR JimenezПре месец
  • Leavitt. when he eventually finishes with MMA looks and sounds like he could have a career in the tv industry in sitcoms, his voice, eyebrows, dodgy smile e everything. Could imagine him in something like The Office Or Brooklyn 99 lol

    Bunny BoilerBunny BoilerПре месец
  • Man Leavitt can easily be a tv host or maybe part of Friends Cast idk xD Insane stuff

    Mix Your WayMix Your WayПре месец
  • Wat he did must be prohibit, it is to dangerous. The guy could be break his neck. He let the guy on purpose land with his neck down. Smash him is ok. But put your (on purpose) uderarm in a such position is trying to letal harm the opponent. I hope Khamzat Chimaef will do the same to him.

    Donald DuckDonald DuckПре месец
  • When he was carrying him along and everyone starts laughing and sniggering and right quick he finished him and folks were woke up fast. Dayummm! He be able to do that cross eye party trick for years now bruh.

    Matthew JMatthew JПре месец
  • "I hit him with the earth"!!! 🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Legend! #thanosdrop

    jason velezjason velezПре месец
  • What was with that Dirty Dancing leaping after the fight??

    Bobby HimelBobby HimelПре месец
  • Leavitt is going to kill someone

    Honest THonest TПре месец
  • Gian deff getting cut

    Dan ODan OПре месец
  • I think Jordan's fight name should be Jordan "hate it or" Leavitt..... don't @ me lol

    Luffy RodriguezLuffy RodriguezПре месец
  • This Guy reminds me of Goku

    Branie BBranie BПре месец
  • The heady revolve focally exercise because thread conversly try anenst a obtainable daisy. alive, breezy grouse

    Gus EspinozaGus EspinozaПре месец
  • The meme at the end is golden

    mansisitymansisityПре месец
  • leavitt sounds like a robot who learned how to speak human

    Hussein ElguindyHussein ElguindyПре месец
  • I get the feeling OSP and Gian V. dont really give a fuck anymore... they aint chasing a belt... just showing up n getting a check til they get cut... smh

    HOTRODRICOHOTRODRICOПре месец
  • I can totally picture Jordan Leavitt living in 1930 as a part of Italian mob, wearing a striped suit and a fedora, talking like that

    Vood jinVood jinПре месец
  • is it legal to put your forearm on the neck of your opponent while body slamming him on the canvas ??? sounds like a death sentence to me

    Rob NolanRob NolanПре месец
  • Jordan, only the gentle are ever really strong & you are strong. Congratulations on the victory lad.

    P.H.E.BP.H.E.BПре месец
  • MMA world with the clutch finish...again!😎

    R PazR PazПре месец
  • Jordan leavitt is my new favorite fighter. He’s personality is so awesome

    MartonFitnessMartonFitnessПре месец
  • Only Dana White deserves to get Body-Slammed like that!

    SWS-VlogsSWS-VlogsПре месец
  • That ending, fucking hell... 💥❤️😂

    Gregory WorthGregory WorthПре месец
  • Should be a disqualification ... if it's illegal to hit in the back of the head or anything behind the ears is considered an illegal blow ! a head slam to the floor Jimmy considered just as deadly of a move as a punch to the back of the head that is basically a death strike on some plywood floor...this is disgusting 😤 that was no sport

    travis johnstontravis johnstonПре месец
  • The outros are absolute gold!! Lmao

    AlphaMail626AlphaMail626Пре месец
  • Jordan is a pro in and out of the cage

    Mikal DeLaHuertaMikal DeLaHuertaПре месец
  • Jordan Leavitt is one of those super nice dudes that ends up being a serial killer lol

    W.C. J.W.C. J.Пре месец
  • Nice. The future is bright for the welterweight with Khamzat, the one who koed OSP in 205 and Vetori with Khamzat at middle weight. The grounds are soft and fertile for these killers to grow. I love it

    Mikiel SahagunMikiel SahagunПре месец
  • I fell like, Jordan would teach me Calculus. Even though, I don't want to learn it.

    Beongay WilderBeongay WilderПре месец
  • Jordan the man

    Sulejman HuseinbegovicSulejman HuseinbegovicПре месец
  • i was literally watching this fight and tuned out right before this fml why does this always happen

    Levi RiesbergLevi RiesbergПре месец
  • This Leavitt fellah is gonna end up in prison real soon there's something terribly off with him, in every bad way

    Johnny PitbullJohnny PitbullПре месец
  • No the craziest thing here is not that slam but the fact this fruit is married to a chick not a dude....

    Snoopy BolloxSnoopy BolloxПре месец
  • Intelligent deep thinker trained as a mma fighter, ima keep my eye on this dude. Fan of mma over 20 yrs, this guy is gentleman with a savage switch... love it.

    cujo dahpimpcujo dahpimpПре месец
  • Really? I can’t believe nobody said “great goggly Moggly.” Jus’ gonna let that low hanging fruit just swing there..

    Daren SteezDaren SteezПре месец
  • Leavitt is the Barack Obama of MMA

    Deno BDeno BПре месец
  • Damn that knee was gross.

    Manner 707Manner 707Пре месец
  • Hello, everyone. My name is Marcel & I'm currently trying to raise money for my cat. A few years ago, she was given to me by a friend suffering from cancer. After battling cancer & her passing, penny was the inspiration to this family, because she is the smartest & funniest cat you will ever meet! No matter who you are, penny has a way of charming humans & animals! Penny is not only just a cat, but a friend & most important, but family to us all! Penny was recently diagnosed with " Intervertebral Disc Disease. " We Need 2800 dollars. We are looking for donors who are able to help. Anything is humbly accepted. We thank you for donation & we also thank you for helping save penny! gofund.me/bd9c31ae

    Positive ConveyPositive ConveyПре месец
  • Leavitt has bodies in the basement...

    Joel LaFortuneJoel LaFortuneПре месец
  • Smolka’s eyebrows look like a mii character lol

    Tommy BrownTommy BrownПре месец
  • The ending lmfao

    PulsingPictoPussyPulsingPictoPussyПре месец
  • "Lyoto Machida, whatsup you fucking legend"

    PTREK BOX BREAKSPTREK BOX BREAKSПре месец
  • Leavitt sounds like a sociopathic robot mimicking human speech :S

    Justin KlineJustin KlineПре месец
  • the ending lol

    Jaime AmunateguiJaime AmunateguiПре месец
  • Comments section Straight KO 💥

    Blake RunyonBlake RunyonПре месец
  • The first half of Monkey King's interview I thought Gee, What a nice guy. But by the end I'm thinking This man may be a serial killer

    Something CleverSomething CleverПре месец
  • I love this Channel! Wont go anywhere else for mma news. You guys/gals make me laugh every goddammit time at the end of your videos. Keep that shit up please.

    Sawyer Photography and VideographySawyer Photography and VideographyПре месец
  • jump to 7:15 for the ACTUAL video that you're looking for instead of wasting almost 12 mins of your life

    michael2999michael2999Пре месец
  • That ending had me in bits😂😂🤣🤣🤣

    Dave CDave CПре месец
  • Wtf something ain’t right with this Leavitt guy 😂

    ThePlaylist99ThePlaylist99Пре месец
  • HE straight up looked like bisping after the slam

    Arnett ThayerArnett ThayerПре месец
  • Just stop people🛑...buildin o' boy up over that slam,lol....Knucklehead pulled guard and asked for it.

    Red NessRed NessПре месец
  • Homeboy is Zen like #Tacohulk

    Dwight ChaseDwight ChaseПре месец
  • FINALLY.....Levitt is an articulate, sensible, well spoken MMA fighter.....good on you

    Scott WillettScott WillettПре месец
  • Leavitt seams like a cross between Ryan Hall and John Dodson......scary!!!

    Butch PriceButch PriceПре месец
  • I just came straight to this comment section after watching the match and boy I wasn't disappointed. Once again the comment section is undefeated!!!

    Chisom AmatuChisom AmatuПре месец
  • His wife probably will have a baby Chucky with such strange, charismatic, dangerous husband😁

    меня нет. если че стучите в дверьменя нет. если че стучите в дверьПре месец
  • Leavitt when up in my book!

    FcPFcPПре месец
  • LMFAO @ THAT ENDING!! :)~

    GuyGuyПре месец
  • lmfao @ the reality

    leo lionleo lionПре месец
  • Jordan Leavitt reminds me of a UFC-Obama

    DNA250cDNA250cПре месец
  • This is kinda random but the way Dana looks into the camera and licks his lips....you can tell he gets mad nasty with chicks on the video chats 😂😂😂

    Black StarBlack StarПре месец
  • I feel like the rules will be updated after the Leavitt fight because he used the ground as a weapon.

    sgconnhardcoresgconnhardcoreПре месец
RSworld